fredag den 1. juli 2016

#KæreWonders - Readalong af Skyggernes Kniv




Efter sidste måneds readalong af Det Gyldne Kompas/Northern Lights, fortsætter Michelle fra The Small Wonders of Life og jeg med at afholde readalong af Skyggernes Kniv/The Subtle Knife i hele juli måned, og endnu engang håber vi at I vil læse sammen med os, for læsning bliver bare mere specielt, når det bliver gjort sammen. Vi bruger hashtag #KæreWonders og #ViLæserDarkMaterials på Instagram, Twitter og Goodreads, og vi håber at I også vil bruge disse hashtags, så Michelle og jeg kan følge med hos jer også.

Endnu engang har vi fået lavet en læseliste, som gør det nemt og overskueligt at kunne nå at læse hele bogen i løbet af måneden - jeg ved i hvert fald at det er en stor hjælp for mig - men selvfølgelig må I læse bogen lige så langsomt eller hurtigt som I ønsker.
 

Som nævnt sidste måned, så afholder vi også en konkurrence for alle de personer der deltager i vores readalong af de tre bøger, og deler billeder på Instagram. I løbet af august - under readalong af den sidste bog - udvælger vi vores favoritbilleder der er blevet delt med #KæreWonders og #ViLæserDarkMaterials, og så får I lov til at stemme på hvilket billede der er det bedste, og som vinder den lille bog "Lyra's Oxford", som foregår i det samme univers som trilogien, hvor man følger Lyra på et lille eventyr. Sammen med bogen vinder man også et skønt Lyra og Iorek-bogmærke.

Ligesom sidst vil jeg ligeledes skrive et opsamlende indlæg i slutningen af måneden, som jeg gjorde for et par dage siden, hvor jeg fortæller lidt om min oplevelse med at (gen)læse Skyggernes Kniv - denne gang på engelsk! Og ligesom sidste måned har vi en lille overspringshandling til jer: Et puslespil til at fordrive tiden mellem læsningen.
Vi glæder os til at læse sammen med jer!

Kærlig hilsen

Ingen kommentarer :

Send en kommentar