søndag den 1. juni 2014

Kære Bogreol



Du kan tro jeg er utrolig glad for at have dig i mit liv, og især for enden af min seng. Du er et skønt syn at falde i søvn til og vågne op til igen. Men det hele er ikke ren lutter lagkage. Du har snart ikke plads til flere bøger, og hvad skal jeg så gøre, når jeg nu har fået for vane at købe minimum 1 bog om måneden? Så skal jeg jo bare til at vælge og vrage i mine bøger, fordi DU ikke lige synes at DU har plads. pfff. Altså jeg kan da godt se at du prøver at udvide dig til ære for mig, som jeg har formået at fange på første billede, men det er desværre ikke helt nok.

Og hvad sker der for at du prøver på at skjule nogle af mine bøger?! Hvorfor står alle Läckberg krimierne i det nederste rum, gemt væk under sengen? Og hvorfor er alle Dan Brown bøgerne bagved alle de fine bøger jeg vågner op til hver morgen? Hvis jeg ikke vidste bedre, så ville jeg tro du var flov over at have dem stående fremme til skue, kære Bogreol. Bare rolig, jeg tilgiver dig (og så pæne er de heller ikke). 

Fordi jeg har fyldt dig så meget op med bøger, uden nogen decideret opstilling andet end efter størrelse, så har jeg skabt en online bogreol til at supplere dig med. På Goodreads kan jeg se alle de dejlige bøger der står opstillet på dig, uden at skulle kigge under sengen, eller bag andre bøger, efter dem. Jeg håber ikke du føler jeg er dig utro, det er mere som et smart supplement til din vidunderlighed.

Kærlig hilsen


Ingen kommentarer :

Send en kommentar